جمع آیات

خیالِ کج

1395/10/25
در پاسخ به پیامبر ضمیرها که دلتنگ اسم ها شده؛ رسول ضمیران


تب آیات افسوسا که خوابید
دریغا جمعمان یکباره پاشید
ولی توی تلگرام و اینِستا
اگه سرچم کنی خواهی مرا دید!!!!

خیالِ کج

    خیالِ کج

    1395/06/10
    سلام دوستان عزیز آیاتی

    از شما دعوت می کنم به کانال طنز "خیالِ کج" که یک هفته ایست راه افتاده تشریف بیارید

    https://telegram.me/khialekaj
    • خیالِ کجاگه روی لینک راست کلیک کنید
      و گزینه دوم را بزنید
      تشریف میارید کانال خیالِ کج1395/06/17

    خیالِ کج

    1395/05/24
    چه بگویمت از فراق حسن
    که بی نگهش چه گذشته به من

    دهنم شده سر....اجازه بده
    که بسته بماندم این دهن




    هذیانه ای از دوری استاد بیاتانی
    • علی جوادیبگویمت از فراق حسن چه بی نگهش گذشته به من؟
      نه نه ، نه نه نه، اجازه بده که بسته بماندم این دهن

      سلام بر خیال کج
      بهتر از این نشد
      ببخشین1395/05/27

    • خیالِ کجسلام علیکم

      مخلصم1395/05/27

    • حسن بیاتانینکته ی سربسته چو دانی خموش:))1395/05/28

    خیالِ کج

    1395/05/04
    تا یوزپلنگ می دود بر تن ما
    تا آبی و آجری است پیراهن ما

    پیداست که اوّلِ جهان خواهد شد
    این شیوهء لاکچریِّ ست کردن ما


    #خیالِ کج

    خیالِ کج

    1395/04/28
    دلم برا اصغر چرمی تنگ شده
    • حسن بیاتانیبرای من چی؟1395/04/29

    • خیالِ کجشما که استادییییید1395/04/31

    • خیالِ کجدر ادبیات سنتی ما در کمر معشوق انقدر اغراق کرده اند که به نای و کم و دقیقه و ....آخرش به هیچ رسیده



      دلم برای شما هیچ شده!1395/04/31

    • الهه عارفلايك رو براي كامنت آخري زدم:دي1395/05/06

    خیالِ کج

    1395/04/07
    [Forwarded from خیالِ کج]
    .
    .


    تا تیغ جفا گرفت در قرآن جا
    تا زهر نفوذ کرد در شریان ها

    گفتند که بعد از این نمی آشوبد
    پرواز عقاب خواب خرگوشان را


    21 رمضان 37
    #خیالِ کج
    • رضا حاج حسینیسلام خیال جان. احسنت... شعر جدی هم خوب میگیااا

      فقط نمیدونم تمثیل بیت چهارم، قبلا هم جایی استفاده شده؟!! تمیثیل خوبیه؟1395/04/09

    • حسن بیاتانیبیت چهارم کجاس من نمی بینم؟1395/04/09

    • رضا حاج حسینیمنظورم مصرع چهارم بود :)1395/04/12

    • خیالِ کجبیت چهارم از خودمه ):
      1395/04/28

    • خیالِ کجخیلی مخلصیم
      اساتید
      1395/04/28

    خیالِ کج

    1394/11/27
    [Forwarded from خیالِ کج]
    «آگهی های انتخاباتی»

    به شانه های یک سیاستمدار کهنه کار نیازمندیم

    (یک گروه بی شناسنامه)




    به یک بت بزرگ جهت شکستن نیازمندیم

    (جمعی از جریانهای تازه از راه رسیده یا عقب مانده)


    آگهی:
    جابجایی بازیگر سیاسی در اسرع وقت و کمترین حق انتقال


    پاره کردن پوستر؛
    سوراخ کردن چشم عکس رقیب با کلید؛
    نفوذ در ستاد رقیب ، اخذ پوستر و امحاء آن
    ...و روش های ویژه محرمانه دیگر
    صد در صد تضمینی



    گروه ویژه تخریب جلسه سخنرانی در تیپ های مختلف :
    تریپ جاهلی با فحش های خاص
    تریپ بسیجی مجهز به «مرگ بر...» و «جای منافقین نیست»
    تریپ دانشجویی «هو» کش حرفه ای سوت، کف ، «درود بر..»
    تریپ طرفدار مساله دار ؛برای نمونه بانوی وجیهه بزک کرده برای عکس گرفتن (هزینه انتشار عکسها جداگانه حساب می شود)
    و تریپ های دیگر به سفارش کاندیدا



    #خیالِ کج#
    • رضا حاج حسینیچه خوب... قطعا کارت میگیره خیال... این روزا بازار این کارا داغ داغه. نیرو انسانی هر قدرم باشه باز کم میاد1394/11/28

    خیالِ کج

    1394/08/08
    از آیه های سورهء غمزه
    پر گشته مجموع حکایاتم

    "منهای" این پاییز بی برگی
    دلتنگ "جمع"ِ جمع آیاتم

    کج بود از اول خیالِ من
    کج تر شده حالا خیالاتم!
    • مریم خدمتیقشنگه!!
      قبلا ها خیلی قشنگ بود اینجا!! نمیدونم چرا انقدر سرد شده!!1394/08/08

    • مریم خدمتیقشنگه!!
      قبلا ها خیلی قشنگ بود اینجا!! نمیدونم چرا انقدر سرد شده!!1394/08/08

    • رضا حاج حسینی

      دلتنگ جمع جمع آیاتم...

      آفرین1394/08/09

    • سیده مرضیه یثربیجالب بود. البته همونطور که میدونید "خیالات" با حکایات و آیات همقافیه نمیشه...1394/08/10

    • خیالِ کجبله
      عرض کردم که کج تر شده!1394/08/10

    • خیالِ کجبله
      عرض کردم که کج تر شده!1394/08/10

    • سیده مرضیه یثربیدرسته، امان از کجیِ ل ا ی خ ...1394/08/10

    • الهه عارفزیبا بود
      شعر های طنز من هم راه به جایی نبردند
      خوشا اشعار شما...1395/03/30

    خیالِ کج

    1394/06/30
    سلام دوستان

    آقایان مادحان عزیز در روضه حضرت امام باقر علیه السلام یکی از دلایل غربت امام علیه السلام را، حضور تمام حجاج در مکه و تنها ماندن قبر ایشون در بقیع می دانند حالا با دبیات مختلف

    مثلا در غریبی آقا همین بس که شب شهادت امام همه رفتن مکه و قب رآقا غریب و تنهاست

    نظرتون چیه؟ آیا این حرف تبعاتی داره ؟
    • رضا حاج حسینیبحث صرفا مرتبط با حاجیان نیست که تبعات داشته باشه...

      با توجه به اینکه قبور ائمه بقیع یک زیارتگاهه و دااائما بایستی مملو از زائر باشه و نیست، همیشه و در هر صورت غربت از اونجا می باره.
      اما چون در این ایام، تا چند روز پیشش، حداقل شیعیان به زیارت میرن و چند روز بعد شهر از زائر خالی میشه، این غربت خیلی بیشتر حس میشه. خیلییییی بیشتر1394/06/31

    • اصغر چرميخیلی بیشتر1394/06/31

    • خیالِ کج
      بله منظور بنده هم اینه که بعضا غربت را به رفتن حجاج منسوب میکنن در صورتی که به مکه رفتن حجاج انجام وظیفه دینی است و معناش تنها گذاشتن بقیع نیست

      یعنی یه جور جلوه داده میشه که حاجیان در شب شهادت امام را تنها گذاشتن در حالیکه همزمانی شهادت امام علیه السلام با رفتن حجاج ربطی به حجاج نداره
      1394/06/31

    • خیالِ کج
      البته مادحان عزیز منظو رخاصی ندارند ولی شاید یه جور کژتابی توش باشه
      1394/06/31

    • حسن بیاتانیبله درسته کژتابی داره. اما ناشی از اهمیت زیارت حرم های اهل بیته که در هر زمان به نوعی این اهمیت باید گشوزد بشه1394/07/01

    • حسن بیاتانیگوش زد:)1394/07/01

    خیالِ کج

    1394/06/26
    پشت یک ماشین دیدم این بیت را نوشته:

    ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه
    گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود!


    بعضی از مادحان هم خوندن و البته بعضی دیگه هم ایراد گرفتن
    نظر شما چیه؟
    • حسن بیاتانیهر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد1394/06/27

    • خیالِ کج

      ینی اصلش درسته ولی جاش پشت ماشین نیست؟ یا اصلش درسته جاش تو هیئت نیست؟

      کدوم؟
      1394/06/27

    • حسن بیاتانیهیچ کدوم... همین جوری1394/06/28

    • عباس انصاریبعضی ها با اصلش مشکل دارند !!!!
      یعنی استدلالشون اینه که این شعر نعوذبالله توهین به صبر حضرت علی در کوچه ست ...
      بعضی پا را فراتر گذاشتند و جواب دادند حضرت علی (ع) مامور به صبر بودند و اگر حضرت اباالفضل (ع) می بودند مامور به صبر نبودند !!!!!!!!!!!!!!!!
      اما بنده شخصا نظرم این بحث ها را کلا قبول ندارم
      بهترین اشعار اون اشعاری هستند که بیشتر از همه مبالغه و مجاز و استعاره و تضمین و ... داشته باشند ...
      اگر این حرف را قبول داشته باشید متوجه میشید گیر دادن به اصل یک شعر احساسی کار درستی نیست .
      اما در مورد جایگاه هر حرفی منم موافقم که هر شعری را نباید هر جایی نوشت .1394/06/28

    • رضا حاج حسینیتا حدی با آقای انصاری موافقم... اما علاوه بر مبالغه و مجاز و ... که موجب ارتقاء سطح کیفی شعر میشن، در اشعار آیینی یک موضوع بسیار مهم دیگه هم دخیله و اون رعایت شان اهل بیت سلام الله علیهاست...

      یعنی در این اشعار بایستی مراقب بود که کوچک ترین بی حرمتی، کژتابی، متبادرات ذهنی منفی و ... نباید وجود داشته باشه وگرنه شعر ضعیفه.

      اگرچه این اصل رو بعضی از شعرا مانند استاد امیری اسفندقه، گستره ش رو بیشتر میکنن و قائلند که بی حرمتی و تعابیر دون شان، حتی برای مخلوقات خدا هم نباید اتفاق بیفته. یعنی نباید در شعر به پاییز توهین یا بی احترامی بشه. نباید به شب بی احترامی بشه و... که همه ی اینها مخلوقات خداوند و خیر محضند.

      حالا در مورد اینها بحث زیاده اما حداقل در مورد اهل بیت، این یک اصل مهمه که بایستی رعایت بشه.

      این بیت شعر، از جهت اینکه میتونه سوالاتی رو در ذهن بیاره، ضعیفه که یعنی غیرت حضرت عباس از امیرالمومنین و حسنین و ... بیشتر بود؟!!!
      اگرچه میشه توجیه کرد به اینکه منظور شاعر اینه که اگر چند نفر از افرادی مثل حضرت ابالفضل در این آن زمان بودند، تکلیف فرق میکرد و امر به سکوت برداشته میشد...
      که البته در شعر هیئت به منظورهای پشت پرده چندان توجه نمیشه و مثل شعر ترانه، ظاهر شعر باید کاملا گویا باشه1394/06/28

    • اصغر چرميخیال کج شما چرا؟1394/06/30

    خیالِ کج

    1394/06/03
    "اندر حکایت افتراق بعد از اتحاد و ناگهان ترک واتس آپ گفتنِ یاران و پند ننیوشیدن و برگزیدن تلگرام را "


    خونه چه سرد و ساکته حالا

    همخونه پرچم رو ببر بالا!

    این جام لبریزو دمر کردن

    یکهو تو رو از را(ه) به درکردن

    این "دونه" ها زیرش ولی دامه

    واتساپه وایبر یا تلگرامه

    ( زلفای ما توی همه واتساپ بهونه س
    دلتنگی و دلواپسی نوعی نشونه س

    من لفت میدم دیگه انگیزه ندارم

    آخه "چرا رفتی چرا من بی قرارم؟" )

    بپا نیفتی جاده ها لیزه

    این اکثریت شک برانگیزه

    ما دست هم، انگشت هم بودیم

    مثل برادر پشت هم بودیم

    ای شیشه سنگت را زمین بگذار!

    "دیگر کلنگت را زمین بگذار"


    خیال کج

    خیالِ کج

    1394/06/01
    چشم بد از آیات غمزه تا ابد دور

    شعرم نمیشه ثبت هر چی می زنم زور!

    یالا حسن پاسخ بده بازم که خوابی

    فکری بکن بر حل اشکالات مزبور!
    • رضا مهدی زادهبیت دوم ایهام داشت:))میشه سیاسی هم برداشت کرد:))1394/06/01

    • خیالِ کج
      دیگه این از ویژگی های طنزه:))1394/06/01

    • خیالِ کج
      الان تو صفحه ارسالی ها فقط خودم شعرو میبینم

      ثبت نمیشه
      1394/06/01

    • حسن بیاتانیسلام. سایت با روزهای اخر برج مشکل داره...باید تاریخ ثبت شعرو دستکاری کنید و یک روز به عقب برگردونید1394/06/01

    • حسن بیاتانیدر ضمن شعرتون دو زبانه س. یعنی کل شعر با لهجه ی تهرونیه به جز کلمه ی "بر" در مصرع اخر که قمیه1394/06/01

    • رضا حاج حسینیبه به... قشنگ بود...1394/06/01

    • خیالِ کج
      هه هه

      بله دقت نکرده بودم البته این "بر" مثلا خیلی کتابیه!

      مخلص حاج رضا1394/06/01

    • رضا مهدی زادهجناب خان گفت بهتون بگم: هه هه هه هه وُ....:D...من فقط رساننده ی پیام هستما:D مامورم و معذور :D1394/06/02

    • بهار ایمانی رادسلام. احسنت خوب بود. 1394/06/02

    خیالِ کج

    1394/04/26
    تقدیم به رسول ضمیران به یاد گذشته ها:


    نشست اختر شعر بر بام تو

    سخندان و دانا چو پیران شدی

    شکفتی چو لاله به دامان سایت

    بیسیمچیِّ تیپ مدیران شدی


    به جای همه "اسم"ها آمدی-

    -نشستی رسول "ضمیر"ان شدی!





    بله ما با رقیبانمان هم "مهرورزی!!!!" می کنیم

    دوره توافقه

    خیالِ کج

    1394/04/09
    همونطور که میبینید در پست پایینی به خیال خطاب استاد شده ؛ به همین بهانه

    "سنت شکنی عقده گشایانه"


    ای حسن! تو اگه خوشت نمیاد
    که بگه یکنفر بهت استاد

    تو اگه غیرآدمیزادی
    یا اگه نیستی در این وادی

    یا اگه طبع توست والاتر
    یا کلاس تو رفته بالاتر

    یا اگه ژست و قمپز است و ادا
    که بَدا مردم دوگانه بدا !

    یا خلاصه به هر دلیل و غرض
    بنمودی مرا دچار مرض


    چیست آیا بگو گناه ما؟
    هی حذر کن حسن ازآه ما!

    ما در این سنّت تو می سوزیم:
    "ما در اینجا همه می آموزیم!"

    همه هستیم بعد از این استاد
    ما شکستیم سنتت، افتاد؟
    • اصغر چرميوای یعنی از این ببعد منو استاد صدا زدند چیکار کنم؟
      راستی استادا چجوری حرف می زنند؟
      چجوری راه می رن؟
      چجوری برخورد می کنند؟
      خودکار همراه داشته باشند برای امضا؟
      خودکار مارک دار باشه؟
      راستی برگه هم لازمه؟
      اوه اوه از چه ادکلنی استفاده کنم؟
      لازمه برای این جلسه کلمات قلمبه سلمبه هم حفظ کنم ؟ اجالتا فرنگی؟
      راستی با رفیقام که دیروز راحت صداشون می کردم ، چی کار کنم؟
      راستی ها
      همه هستیم بعد از این استاد
      ما شکستیم سنتت، افتاد؟1394/04/09

    • حسن بیاتانیبگن استاد اصن اگه مردن
      بگن استاد بهت؟
      غلط...1394/04/09

    • رضا حاج حسینیبله آقای خیال کج...
      سایت رییس داره، الکی که نیست!! 1394/04/09

    • اصغر چرميبه
      خیال کج جان
      از
      حسن بیاتانی
      بگن استاد اصن اگه مردن
      بگن استاد بهت؟
      غلط...1394/04/09

    • اصغر چرمياگه مُردن یا
      اگه مَردن
      ؟1394/04/09

    • حسن بیاتانیبه قول خانم ایمانی از قول آقای عباس احمدی :
      همه در این سایت استادی بیش نیستند....1394/04/09

    • رضا مهدی زادهاوه اوه یا خدا:D1394/04/09

    • اصغر چرميحسن بیاتانی
      اینجا کسی استاد نیست
      همه از هم می آموزند
      ---
      خیال کج و رفقا
      ما استادیم1394/04/09

    • اصغر چرميرضا حاج حسینی بله آقای خیال کج...
      سایت رییس داره، الکی که نیست!!
      ---
      بوی مافیا میاد
      1394/04/09

    • خیالِ کجاستاد چرمی

      استاد مهدی زاده
      استاد حاج حسینی
      اسسسسسسسستاد بیاتانی

      استاد احمدی


      هم آیاتی عزیز به جنبش
      "ما همه استادیم"
      بپیوندید1394/04/10

    • حسن بیاتانیبه فکر ثبت یه تشکلی چیزی باشید پس
      شاعران خود استاد بین...
      شاعران خود استاد کن
      شاعران هم استاد نما
      مجمع هم شاعر هم استادان بیش نیست نما...
      تشکل سرخودگردان استادی بیش.
      و...1394/04/10

    • رضا مهدی زادهشما رو هم پدر معنوی تشکل می کنیم استاد بیاتانی:D1394/04/10

    • خیالِ کج...

      احسنت استاد مهدی زاده

      برای استاد بیاتانی1394/04/10

    • حسن بیاتانیوقتی همه تونو حصر خانگی کردم می فهمید :)1394/04/10

    • خیالِ کج

      تواضع زورکی نمیخوایم نمیخوایم

      بله دیگه کسی که خودش استاد باشه نمیتونه اینمه استاد رو کنار خودش تحمل کنه1394/04/11

    • خیالِ کجنزدیک بود یه شعر سیاسی بذارما1394/04/11

    • رضا مهدی زاده:
      ««بله دیگه کسی که خودش استاد باشه نمیتونه اینمه استاد رو کنار خودش تحمل کنه»»

      جملتون رنگ و بوی مشکوکی داشت استاد:D1394/04/11

    خیالِ کج

    1394/04/03
    با دیدن مشاعره پست مدرن آقای بیاتانی و دیگر دوستان مثل سید رضا شرافت اصلا یه حال خوشی پیدا کردم در این سحرگاه بیایید اون سنت را اینجا برپا داریم چراغ اول را هم خیال روشن میکنه :

    شیشهء قاب عکس تو: سه ترک!

    زده ای زیرِ هر سه لک به درک!

    جنگ در تخت خواب تو، بتَرَک!

    عرق و خون ملافه ها و شتک!
    • اصغر چرميخیال جون اون وقت دقیقا ما باید چیکار کنیم؟
      1394/04/03

    • رضا حاج حسینیته سیگار من به طعم لبت
      می کشی روی آسفالت مرا
      می خورم هی تلو تلو... کشته
      این تب لعنتیِ مالت مرا1394/04/03

    • اصغر چرميشما و این کارا؟
      1394/04/03

    • حسن بیاتانیاین روزها آقای کاوه تمام وقت مشغول آماده کردن سایت طنز هستند. سایتی که شاید بیش از یک ساله داره روی آماده سازیش کار می شه. بنده هم چند روزیه که بیشتر فرصتم در اونجا سپری می شه. جناب ادمین هم آقای سیدرضا شرافت خواهند بود انشاءلله1394/04/03

    • حسن بیاتانیبه شرط این که صداشو در نیارید این آدرسشه. باید بگم که آنچه مشاهده می شه لزوما پایدار نیست و این صورت نهایی کار نیست. امیدوارم بتونیم عیدفطر از سایت رونمایی کنیم
      http://nishdaroo.ir/1394/04/03

    • حسن بیاتانیخداقوت به اقای کاوه ی عزیز1394/04/03

    • حسن بیاتانیببخشید وسط مشاعره پریدم1394/04/03

    • حسن بیاتانیآرزوهای دسته پایینی
      می برندم به سووووت های بنفش1394/04/03

    • خیالِ کجبه به خیلی مبارکه انشا الله1394/04/03

    • خیالِ کجیه نقیضه بر همین شعر خانم گیلانی که اون پایین آوردم نوشته بودم:

      قبلش بگم "شیخ" اسم فامیلی یکی از دوستان دانشگاه پردیس است:

      {دهن صاف، مشتهای گره} گریهء شیخ و خندهء حضار!

      { همه جاهام جرواجره} گریهء شیخ و خندهء حضّار!

      زده زانو تمامِ درد شده، مثل زائو تمامِ درد شده

      {شعرهای کجِ خیال، زره} گریهء شیخ و خندهء حضّار! 1394/04/03

    • اصغر چرميگوسفند نمی کشی جناب خیال کج؟1394/04/03

    • خیالِ کجاصغرجون این فراتر از گوسفنده ما به یه گوشه راضی بودیم سایت درست کرده

      گفتم که یه بار به حاج حسن گفتیم "خبر" بیار رفت و "سر" آورد!1394/04/05

    • خیالِ کجمحضری نیست...عشقِ بی سندی

      با تو خوابیده ام ولی تو ندی-

      -دی فقیهی که مست فتوا داد

      بعد کل قضیه را جا داد

      در میان مسائل دیگر

      فرض کرده تمام ما را خر!

      1394/04/05

    • خیالِ کجدر ضمن "زیر هر سه لک زدن" در پست ابتدایی، اصطلاحی قمی است و ریشه در بازی الک دولک دارد

      یعنی نفی مطلق چیزی، به کلی دل کندن، "زدم زیر هر سه لکش/لکاتش": کلا بی خیالش شدم1394/04/05

    • رضا مهدی زادهمی روم قارچ می شوم اصلا
      تف در پارچ می شوم اصلا:D1394/04/06

    • حسن بیاتانیاه اه حالم به هم خورد آقای مهدیزاده...1394/04/07

    • رضا حاج حسینیاتفاقا یکی از شاخصه های بسیاری از اشعار پست مدرن، حال به هم زنیه...
      خیلی خوب بود آقای مهدی زاده...1394/04/07

    • رضا مهدی زادهاقای بیاتانی بد اموزی های بحث خودتونه به من چه؟:D
      ممنون اقای حاج حسینی...می بینید چطوری ذوق ما رو کور می کنن؟:D1394/04/07

    • رضا مهدی زادهشاعر در جای دیگه می فرماید:
      تو غذا قارچ بود بَه بَه بَه
      تف در این پارچ بود بَه بَه بَه
      :D
      1394/04/07

    • خیالِ کج........

      قارچ را می زنم که نصف نشد

      تف به مهر زنم که نصف نشد!1394/04/08

    • رضا مهدی زادهشده این پارچ باز تف پاشی
      «مهر» ایهام داشت داداشی:D1394/04/09

    خیالِ کج

    1394/03/27
    واس ما نکش هی زیر و رو، چیزی نمیشه

    یالا حسن چیزی بگو، چیزی نمیشه

    آقا بیاتانی نه عذر و نه بهانه!

    اصلا بیا صرفا بگو آره و یا نه

    اعلام موضع کن که: باشه یا نباشه

    یالا که دست حاج رضا مونده رو ماشه

    گفتم توو سایت ما بیاتانی رییسه

    راستی دلم تنگه واسه هادی مقیسه
    • حسن بیاتانیبه قول رئیس رؤسا ما خادم شما هستیم :))
      الان من باید درباره ی چی اعلام موضع کنم؟1394/03/27

    • اصغر چرميدرود بر خیال کج
      دارمت همین
      -----
      هادی مقیسه
      کجاست راستی؟
      خارج احیانا1394/03/27

    • رضا حاج حسینیبله. خارج نشین شده... البته خارج از قم.

      ایشون نطنز ساکن هستند...1394/03/27

    • رضا حاج حسینیخوشبختانه یا متاسفانه سالمند و سرحال1394/03/27

    • خیالِ کجای خادمِ ماها ینی جداً نمیدونی؟!

      انگار تو پستای خودت رو هم نمیخونی!

      چنتا پایین تر گفته بودی: بحث آزاد

      دربارهء حاشیه های شعر میلاد

      یکهو کشوندش حاج رضا توی سیاست

      پستا همه بعدش گرف(ت) بوی سیاست

      البته اونجا هم رفاقت اصل بوده

      قصد خیالِ کج همیشه وصل بوده

      بحث سیاسی البته آداب داره

      بعله بزرگی کردنم اسباب داره!



      با تو سپردم بعد ازینش دست من نی

      نیستی موافق؟ پس بریم تو بحث فنّی1394/03/27

    • حسن بیاتانیاوووه...چقدر بحث شده بعدش...کلا یادم رفته بود :))1394/03/28

    • حسن بیاتانیدیگه خیلی رفته پایین
      به قول قمیا حال چو کنیم؟1394/03/28

    • خیالِ کجاگه صلاح میدونی که ادامه داشته باشه خب شما حضرت ادمینی همه شو بیار بالا

      اگر هم صلاح نمیدونی تو جنبه های سیاسی بحث بشه بیارش بالا بفرما فقط جنبه های فنی بحث بشه

      مخلصیم1394/03/28

    • حسن بیاتانینا سلامتی روزه ام چه جوری همه رو بالا بیارم؟ :)1394/03/28

    • حسن بیاتانیاصلا بریم همون پایین...1394/03/28

    خیالِ کج

    1394/03/19
    شعری از آقای عرفانپور دیدم که متاسفانه داره تو واتس اپ نشر داده میشه

    آلوده به تهمت

    چرا؟ آقای بیاتانی چرا یکی مثل عرفانپور باید یه همچین شعری بگه؟!
    • حسن بیاتانیسلام. یکی دو تا بیت خیلی خوب داره1394/03/19

    • حسن بیاتانی:)1394/03/19

    • خیالِ کجخیلی سیّاس هستی! 1394/03/19

    • خیالِ کجتهمت نامسلمونی زده 1394/03/19

    • حسن بیاتانیدیگه اونشو خودش باید واب بده. من تو کف دندونای سفیدشم1394/03/20

    • حسن بیاتانیجواب1394/03/20

    • حسن بیاتانیما آینه هاییم شکستن هنر ماست
      با ماست هرآیینه شهیدان جدیدی

      حقشه که با این بیت یه غزل دیگه بسازه...فوق العاده س1394/03/20

    • اصغر چرميسلام بر خیال کج عزیز و جناب بیاتانی بزرگوار
      خیال جون برفرست شعر رو تو واتس آپ ببینیم چیه اینقدر خاطر حضرتعالی رو ناراحت کرده1394/03/20

    • رضا مهدی زادهدر کرب و بلا بی طرفان بی شرفانند...

      خیلی هم خوبه:P1394/03/20

    • سیده مرضیه یثربیشعری که گفتند بسیار زیباست1394/03/20

    • خیالِ کجقرآن به میان نیست؟!1394/03/20

    • خیالِ کجبحث زیبایی نیست

      1394/03/20

    • مصطفی مالکیعجب چیزی گفته:D1394/03/20

    • بهار ایمانی رادمیشه بگید کدوم شعر و یا شعر رو بذارید؟1394/03/20

    • رضا حاج حسینیسلام خیال جون.
      به نظر من بسیار شعر خوب و قوی هست و عین واقعیته...

      قرآن به میانه؟؟؟؟؟!!! کجای قرآن سیاست ها و مدل های رفتاری اینها رو تایید میکنه؟!!! کجای قرآن ذلت مسلمونا رو تایید میکنه؟!! کجای قرآن.... اوووفففف. واردش نشیم بهتره...

      ولی به نظرم اصلا ایراد به شعر نمیشه گرفت.1394/03/20

    • رضا حاج حسینیقطعاااا اگر الان عاشورا بود، این تفکر، سرانجامش یزیدی شدن بود. ممکنه بعدا این افراد به حقیقت پی میبردند و تفکرشون عوض می شد و میومدند به یاری امام حسین علیه السلام، ولی این تفکر یقینا تفکر یزیدیه.

      اگه میخواید مطمئن بشید، تاریخ کوفه رو یه بار مرور کنید.1394/03/20

    • اصغر چرمي
      بابا یکی شعر رو بگذاره اینجا ببینیم چیه

      صدا میاد؟1394/03/20

    • محمد سعید زارعگفتند و شنیدند به تدبیر و امیدی
      در سایه ی تهدید, چرا گفت و شنیدی؟

      رفتند شبانگاه به مهمانی دزدان
      آنانکه در این خانه نجستند کلیدی

      با گردن کج, تا به کی اینگونه نشستن؟
      تا پول سیاهی بدهد کاخ سفیدی

      افسوس بر این سال که سازش شده سینش
      قران به میان نیست!عجب سفره ی عیدی

      باران فراوانی از این ابر,نبارد
      جز آنکه دل خلق بسوزد به اسیدی

      در کرب و بلا, بی طرفان, بی شرفان اند
      تاریخ همان است ,حسینی و یزیدی

      هرگز ندهد تن به نظربازی دشمن
      خاکی که درآمیخته با خون شهیدی

      ما آینه هاییم, شکستن هنر ماست
      با ماست هرآیینه شهیدان جدیدی1394/03/20

    • محمد سعید زارعاینم شعر
      1394/03/20

    • مصطفی مالکیبا این مصرع خیلی حال کردم
      در کرب و بلا بی طرفان بی شرفانند....1394/03/20

    • رضا مهدی زادهلایک جناب حاج حسینی:D

      آقای چرمی تو گوگل سرچ کنید: "گفتند و شنیدند به تدبیر و امیدی" باقیش میاد.1394/03/20

    • رضا مهدی زادهعه! شما کی شعرو گذاشتید من ندیدم:D1394/03/20

    • حسن بیاتانیمن به جز یک بیت و یکی دو تا مصرع اعتقادی به قوت شعر ندارم. مخصوصا در جاهایی که شاعر می خواد نسبت به مسائل روز اعتراض داشته باشه باید زبان خیلی رندانه تری باشه اینجوری هم زبان اعتراضش گزنده تر و موثر تر می شه و هم کسی برداشت اهانت صریح نمی کنه...یعنی شاعرانگی باید بتونه برای شاعر راه فرار بذاره... معتقدم که این شعر عجولانه منتشر شده وگرنه خیلی پرقوت تر از این می تونست باشه...الان واقعا متهمه به اهانت1394/03/20

    • حسن بیاتانیبی شرف بودن و در میان نبودن قرآنو مخاطب باید از شعر حس کنه نه اینکه شاعر بهش تصریح کنه... من با تفکر شاعر مشکلی ندارم با شاعرانگی شعر مشکل دارم... اعتراض اگر در لایه های شاعرانه مطرح نشه دیگه شعر نیست بیانیه ست1394/03/20

    • حسن بیاتانیفکت شیته اصلا :)1394/03/20

    • رضا مهدی زادهولی دل ادم خنک میشه، مردیم بس فحش خوردیم:D یکمم فحش بدیم خب:D1394/03/20

    • رضا حاج حسینیموافقم باهاتون آقای بیاتانی. خیلی بهتر از اینا میتونست باشه. اگرچه به نظر من به نسبت اشعار اجتماعی که متناسب با اتفاقات روز گفته میشه، درصد شاعرانگیش بالاست. مثلا اینکه نگفت کارهای اینا با قرآن تطابق ندارد، گفت قرآن سر سفره عید نیست.

      با اهانت داشتن شعر موافقم اما با تهمتش موافق نیستم.1394/03/20

    • اصغر چرميبا احترام به فرمایش دوستانم باید عرض کنم
      من هم با آوردن نام قرآن تو این شعر شدیدا مخالفم ، برداشت ما هم دقیقا همینه که خیال کج می گه

      1394/03/20

    • اصغر چرميالبته اعتراض به نشستن رو میز مذاکره یه نوع بی احترامی به مردم هم می شه
      به هر حال اینها نمایندگان مردمند و باید بعد از آقا قدم برداریم البته شاعرش از خوبان شعر ایرانه
      رباعی معروفش درباره شهید و گریه آقا هیچ وقت فراموش نمی شه
      من با افراد تند رو که علاقمند هستند جلوی ولایت فقیه قدم بردارند مخالفم1394/03/20

    • رضا حاج حسینیهر چی تلاش میکنم برای سیاست های آقایون یک استدلال قرآنی یا روایی و یا تاریخی از رفتار معصومین بیارم، نمیتونم...
      این شعر کاری به زندگی شخصیشون نداره که آیا قرآن میخونن یا نمیخونن یا اینکه تو خونشون دارند یا نه، ولی در وجهه ی سیاسیشون اگر جایی قرآن رو دیدید، ما رو هم خبر کنید....1394/03/20

    • اصغر چرميتطبیق وجهه ی سیاسیشون با قرآن کار بنده نیست ولی شما صاحب نظرید
      اما طبق فرمایش جناب بیاتانی بیانشون می تونست شاعرانه تر مطرح بشه اسمی هم از قرآن نیاد
      این بیت نشون می ده که این افراد قرآن رو کاملا کنار گذاشتند1394/03/20

    • اصغر چرميراستی یه سئوال
      آقا هم مثل شما با اینها برخورد کرده؟1394/03/20

    • حسن بیاتانیدیگه صلوات ختم کنید1394/03/20

    • اصغر چرمياللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم1394/03/20

    • عباس انصاریاللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

      اما به نظر من شما همتون دشمنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      واللا....
      اصلا چه معنی داره کسی به حاج حسن انتقاد کنه ؟
      چه با شاعرانگی چه بی شاعرانگی...
      والسلام
      دیگه نشنونم کسی اسم حاج حسن را به اعتراض بیاره ها
      .
      .
      .
      الکی ...
      مثلا ما روشن فکریم :)1394/03/20

    • عباس انصاریضمنا مبلاد عرفان پور هر چی گفته راست گفته
      کم هم گفته
      فقط همون که آقای بیاتانی فرمودند میشد یکم بیشتر هنر قاطیش کرد که البته این حرف صحیح در شرایط کنونی که وقاحت از حد گذشته اشکال نداره ...
      یعنی طعنه ها و به قول شما اهانت های این شعر از اهانت پیاده روی ظریف الممالک با جان ناشنوایی بیشتره ؟؟؟1394/03/20

    • اصغر چرميیه صلوات بفرستیم می تونیم ادامه بدیم؟1394/03/21

    • بهار ایمانی رادکار از صلوات گذشته .حرف از قران هست. ولی منم با وجود احترامی که برای اقای عرفانپور قائلم تاحدود زیادی با آقای بیاتانی موافقم یعنی کاملا حق با ایشونه. صرف نظراز نگاه اعتقادی آقای عرفانپور که جای خودش قابل احترامه برای همه اما از نگاه انتقادی وزیبایی شناسی شعر بیان شعر در جایگاه شعر قابل قبول نیست (چون شعر قطعا سخن معمول نیست وشاعر هم رسالت عامه نداره)کاملا موافقم که باید رندانه تر بیان می شد.1394/03/21

    • خیالِ کجآقا رضای عزیز
      من دلم خوش بود که لااقل اقای عرفانپور طلبه نیست!!

      شما که با شعر آشنایی دارید چرا؟!

      این مصداق تهمت است اصولا یکی از سختی ها و ظرافت های شعر اعتراضی

      که با شعر طنز مشترک هست اینه که ...خانوداه نمیذاره بنویسم برمی گردم!! 1394/03/21

    • خیالِ کجدر شعر اجتماعی و طنز سیاسی یکی از آفات اینه که آدم هنگام سرودن ناخودآگاه و یا آگاه (در مبتدی ها) عصبانی میشه و این عصبانیت روی شعرش تاثیر میذاری و کم کم حتی خودش هم نمیتونه تشخیص بده که گیر کارش کجاست

      اتفاقا این شعر جز یکی دو بیت اصلا شاعرانگی نداره و رو به سوی طنز داره که اون هم نیست یعنی بلاتکلیفه

      مثلا مطلعش یکی از همین بلاتکلیف هاست

      عصبانیت در این شعر موج میزنه 1394/03/21

    • خیالِ کجاین از این اما از آنجا که هدف این سایت پرداختن به سیاست نیست و بهتر است که نباشد بحث سیاسی نمیکنم ولی این چیزایی که گفتین دیدگاه یه آدم جناحی است نه یه آدم ولایتی

      خیلی دلم میخواد باهات گفتگو کنم ولی اینجا جاش نیست

      مخلصم1394/03/21

    • سیده مرضیه یثربیآقای خیال کج
      برداشت من از حرفهای شما، بحث میزان شاعرانه بودن یا نبودن شعر آقای عرفانپور نبود، بلکه فکر می کنم بحث شما و لحن کلام شما کاملا سیاسی بود! و بنظرم ساحتِ سایت آیات باید به دور از این فضاسازی ها باشد...1394/03/21

    • رضا حاج حسینی...1394/03/23

    خیالِ کج

    1394/03/15
    شعر کامل یارانه به درخواست پاره ای از دوستان

    در اشعار ارسالی

    http://ayateghamzeh.ir/دفتر-شعر/دفتر-اشعار-ارسالی-اعضا/ID/142740/-گرفته-پاچه-ما-سین-و-گاف-یارانه
    • حسن بیاتانی"پاره ای" از دوستان دقیقا یعنی چی؟1394/03/15

    • خیالِ کجههههههههههه من احتیاط کردم نذاشتم توی گیومه1394/03/15

    • خیالِ کجولی چشم برخی (الان هم احتمالا به ایهام وهمی برخی و برزخی توجه دارید) گیومه بین است!1394/03/15

    • رضا مهدی زادهاتفاقا منم همون اول میخواستم بپرسم ولی گفتم شاید اصطلاح رایجیه من تا حالا نشنیدم ضایع بازی نشه:D1394/03/16

    • خیالِ کجپرسش حضرت ادمین از شیطنتِ آگاهی است و سوال شما از عطش دانستن

      هرگز این بدان کجا ماند؟! 1394/03/16

    • خیالِ کجحاج حسن در ضمن دوبیت هم اطاعت امر کردیم مطلعش سنگین شد ادامه ش مناسب مصرع ها نبود مگر که به طنز که با مطلع نمیخواند1394/03/16

    خیالِ کج

    1394/03/10
    سلام بر دوستان

    "این مونوریله چرا اینجوریه؟!

    شعرخوانی رودرروی شهردار سابق قم - اردیبهشت 93


    http://www.aparat.com/v/ZBG0C
    • بهار ایمانی رادسلام اقای خیال کج. سوهان روح کنگره بود یا جشنواره؟ دیگه برگزار نمیشه؟1394/03/10

    • اصغر چرميفقط خیال کج1394/03/10

    • رضا حاج حسینیسلام... قشنگ بود.
      اما زبان کنایی طنز توش کمرنگ بود و صریح و تند بود...
      طنز موفق طنزیه که بعد از خوندن شعر، اگه به شاعر گفتند چرا اینقدر توهین کرده بودی و تند بود، بگه نهههه؟!!!؟ کجاش توهین بود؟!!! کجاش تند بود؟!!! و مخاطب نتونه توهین و توبیخ در شعرو اثبات کنه.

      البته نمیدونم. شاید اشتباه میگم. شما خودتون استادید. من درس پس میدم.1394/03/10

    • خیالِ کجنهههه؟! کجاش توهین بود

      اتفاقا سعی شده انصاف رعایت بشه

      همه ش به گردن تو نیست قبوله
      تو و یا هر کی دیگه که مسووله

      البته از حق نباید بگذریم
      کار زیادی شده مچکریم
      ما آدمای ناسپاسی نیستیم
      از اون هایی که میشناسی نیستیم


      ما که تازه آخرش کلی کف گرفتیم واسه ش

      نکنه کامل ندیدی داش رضا؟


      در تایید فرمایش خودمان همین بس که ایشان جوگیر شده و مبلغ یک میلیون تومان بذل فرمودند هههههههههه1394/03/10

    • خیالِ کجکلی هم کلاس شد واسه ش1394/03/10

    • خیالِ کجخانم ایمانی دومین جشنواره طنز استانی با عنوان "سوهان روح" که انشاالله قراراست ادامه داشته باشد1394/03/10

    • بهار ایمانی رادالبته منم بااقای حاج حسینی موافقم.1394/03/11

    خیالِ کج

    1394/03/06
    تو عروس کسی اگر بشوی
    نگذارم که دست روی دست

    مـن، محـمـدعــلی قاجـارم
    مجلست را به توپ خواهم بست !

    شاعر: ناشناس


    تو عروس کسی اگر بشوی
    می گذارم به روی هم پا ها

    من شبیه مظفرالدینم
    حکم مشروطه را کنم امضا!!!

    (خیال کج)



    تو عروس کسی اگر بشوی
    نشو اصلا به من چه، از فردا

    می شوم مثل ناصرالدین شاه
    می کنم یک حرمسرا بر پا !

    (مهدی پرنیان)
    • خیالِ کجبشو1394/03/06

    • رضا حاج حسینیتو عروس کسی اگر بشوی
      خانه ات را خراب خواهم کرد

      من رضا شاه پهلوی هستم
      از تو کشف حجاب خواهم کرد

      (حاج حسینی)1394/03/09

    • اصغر چرميدستتون درد نکنه
      چه مضمونهای نابی1394/03/09

    • سیده مرضیه یثربیتو عروس کسی اگر بشوی
      دل ما را ز خود نرنجانی
      من امیر ِکبیر و تو خسرو
      که خودت خیر خویش می دانی


      1394/03/09

    • خیالِ کجاحسنت به رضا حاج حسینی و خانم یثربی

      خیلی جالب بود1394/03/10

    • خیالِ کجتو عروس کسی اگر بشوی
      کنج یک کافه می کنم ماوا

      بنده یک شبه انتلکتوئلم
      قهوه تلخ میخورم تنها1394/03/10

    • بهار ایمانی رادآفرین1394/03/10

    ... ادامه ...

    تصویر من

    درباره من

    • اهل*******,*******

    • محل کار

    • تحصیل در

    • وبلاگ

    • وب سایت*******